Välkommen till Sand Golf Club

Man i bunker

Inför säsongen

Dags att boka säsongens golfpaket

Njut av utmanande rundor på vår banas välskötta fairways och greener. Avsluta dagen med en härlig middag i vår restaurang och därefter en härlig natts sömn i något av våra hotellrum eller torp. Boka ditt golfpaket hos oss idag och se fram emot en upplevelse fylld av minnen, skratt och fantastiskt golfspel.

Välkommen till en upplevelse utöver det vanliga!

Det händer på Sand

Vi laddar upp för säsongspremiär

Nu börjar snön att töa och man kan känna våren komma närmare och närmare. I och med det så börjar det snart bli dags att fylla på med peggar och bollar i bagen för snart är säsongen här igen. Har du inte köpt ditt medlemskap än är det god tid att börja kolla på vilket av våra medlemskap som passar dig bäst.

Håll utkik i våra sociala kanaler eller här på hemsidan för mer information när vi planerar säsongspremiären. Vi ser väldigt mycket fram att se er hos oss på Sand GC igen!

Tävlingar 2024

Tävla på Sand Golf Club

Vi ordnar gärna ert nästa golfevent.

Vår banas utmanande layout och natursköna omgivningar skapar den perfekta arenan för spännande tävlingar och minnesvärda ögonblick. Vårt team finns här för att hjälpa till med allt från planering till att säkerställa att varje detalj är perfekt arrangerad. Kontakta oss gärna för att diskutera dina behov och låt oss skapa ett evenemang som överträffar alla förväntningar.

Välkommen till Sand Golf Club - en golfupplevelse utöver det vanliga!

Eventkalender

Se vad som händer på klubben

Via vår eventkalender så ser du hela årets planerade event som händer på klubben så att du kan boka in det i god tid.

Presentkort

Ge bort en upplevelse utöver det vanliga

Presentkortet går att använda ett år framåt på greenfee, golfpaket, hotell, golfbil, restaurang eller i shopen. En perfekt present att ge bort till nära och kära golfnördar.

Nyhetsbrev

Prenumerera på Sands nyheter

Ta del av våra senaste nyheter angående klubben direkt genom att fylla i din e-postadress nedan.